Bijna op weg

10 december 2011 - Houten, Nederland

Wel, de koffers staan klaar, vier stuks (voor ieder één) met nog ruimte over voor souvenirs en dergelijke voor op de terugweg. Morgen nog opruimen en schoonmaken en dan gaan we rustig naar Brussel. We zien er naar uit.

Dank voor alle goede en lieve wensen. Hasta la próxima vez!

1. Deborah:
    10 december 2011
    Hoi Esther, Jan Pieter en de Kids, Heel veel plezier in Colombia! De hamsters zullen goed worden verzorgd! Groetjes Deborah (ook namens familie)
  2. Diedy Sterkenburg:
    10 december 2011
    Een goede reis gewenst, geniet er samen van, ik ga het verhaal volgen.

groeten, Diedy
  3. Matthijs:
    Hoi Victor,

Je baalt er zeker van dat je morgen de topo-toets niet hoef te maken ha...ha..
    Ik heb het niet goed geleerd, dus ik denk dat ik een onvoldoende krijg. Ik zal je direct laten weten wat Ajax tegen ADO heeft gedaan.
    Goede reis en tot schrijfs.

Groetjes Matthijs
  4. Liesbeth Daffé:
    Hoi allemaal,

Het gaat goed met de konijnen, maar we missen jullie nu al! Is het lekker weer in Brussel? Of is het inmiddels al Londen?

Hoop dat we veel van jullie zullen kunnen lezen de komende tijd!!

Groetjes, Liesbeth en co (wie is co?)
  5. Welmoet:
    11 december 2011
    Een heel bijzondere reis gewenst met jullie viertjes. Wat zullen jullie een boel verhalen te vertellen hebben! Ik ga ze lezen op dit blog! Goede reis! Welmoet
  6. Dirk & Hannie:
    11 december 2011
    de reis en jullie avontuur is begonnen! We gaan jullie volgen en hopen dat jullie een goede tijd hebben in het verre Colombia! liefs van ons vieren!!
    Dirk, Hannie, Bart en Nick
  7. Fam. Casalini:
    12 december 2011
    Wij wensen jullie heel veel plezier toe en Victor Valentino gaat je missen. We gaan jullie zeker volgen Gr. Bianca Gianluca Valentino en Diamantea
  8. Anne Jet:
    12 december 2011
    Jullie zitten nu in het vliegtuig richting Miami. Wij denken aan jullie, wat een geweldig avontuur.Hebben jullie goed geslapen in het hotel in Brussel? Veel liefs ook van Pap, Mam.
  9. Elian:
    13 december 2011
    He lieve mensen!
    Zitten jullie goed in warmere oorden? Hier regent en waait het verschrikkelijk. Wat een leuke foto hebben jullie als header van je site!
    Veel plezier
    Elian