Foto`s

25 december 2011 - Cali, Colombia

Het kostte wat moeite maar we hebben hier wat foto`s op het blog kunnen plaatsen. Veel plezier!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Anne Jet:
    25 december 2011
    Ik was heel erg onder de indruk van jullie mail, het weerzien met de familie van Victor. Wat een bijzondere reis maken jullie! Dank voor de foto's. Neemt Sandra zo'n lief kikkertje mee naar Houten? Fijne eerste Kerstdag gehad? Hier alles oke.
    Fijne dagen, liefs Mam.
  2. Jolanda van Bloemendaal:
    26 december 2011
    Lieve luitjes wat leuk om jullie log te lezen, de foto s zijn ook heel mooi.
    Wij wensen jullie een hele goede reis naar pasto. Fijne tijd daar en tot oudjaarsavond. Wat speciaal om dit met jullie hier te vieren.

Veel liefs wouter jolanda diego en manuel
  3. conchita:
    27 december 2011
    HOi ,ik hoop dat jullie fijne kerst dagen hebben gehad in het mooie verre land.
    Wij missen je wel hoor san geniet maar lekker van de vakantie ,sorry dat ik nu pas wat mail maar mij pc was niet goed groetjes van ons allemaal en van jullie grote vriend Loe xxxx
  4. Ina Kohlenberg:
    27 december 2011
    Prachtig beeld van het land en jullie in allerlei situaties. Sandra wat zag je er mooi uit op dia 16 en op 21 toon je je een echte dierenliefhebster!
    Victor op 22 een echte coureur!
    Óp naar het nieuwe jaar, maar eerst een gezellige, bijzondere jaarswisseling.
  5. Marjan:
    27 december 2011
    Wat een fijne aanvulling op alle verhalen!
    Liefs

Marjan