Voorbereidingen

14 november 2011

De voorbereidingen zijn in volle gang! We hebben al heel wat zaken geregeld voor de Grote Reis. Er zijn NL en Colombiaanse paspoorten geregeld, we hebben de inentingen gehaald, tickets geboekt en visa voor de USA. Gisteren een reuzenkoffer opgehaald via marktplaats, we gaan nog zien of dat een handige aanschaf is geweest (misschien is ie wel iets té groot). Voor de rest gaan we ons vooral verheugen in het grote avontuur dat ons te wachten staat. We hebben er zin in!

1. Marjan:
    21 november 2011
    Ziet er goed uit!
    Spannend allemaal en we gaan jullie volgen via het log.
    Liefs

M
  2. Nelis Ramdin:
    27 november 2011
    Leuk vooruitzicht! Lekker genieten en zorg goed voor jezelf. Ben benieuwd naar jullie ervaringen. Denk dat ik tijd vrij maak om jullie te volgen.

Groetjes, Nelis
  3. Gea:
    Hoi allemaal,
    Hoorde van Marjan dat jullie binnenkort vertrekken naar Colombia. Ze heeft deze site doorgemaild. Heel veel plezier daar en geniet er van! Ik heb me aangemeld voor de updates en ben zeer benieuwd naar jullie ervaringen/belevingen!
    Groetjes,
    Gea
  4. Martin Snaterse:
    5 december 2011
    een heel goede reis en fijne tijd toe gewenst! Vaya con Dios!
  5. Alex en Joke:
    5 december 2011
    Spannend! Leuk dat jullie ons op de hoogte gaan houden. we gaan jullie zeker volgen. Alvast veel plezier met de voorbereidingen en een hele mooie reis toegewenst!
    Groeten,
    Alex en Joke
  6. Anne Jet:
    5 december 2011
    wat zal ik jullie missen, maar die drie weken zijn snel voorbij. Een geweldige onderneming, ik heb bewondering hoe jullie dat allemaal geregeld hebben. Iedere dag denk ik aan jullie! Liefs, Mam
  7. Hans, marjo, Joost en Maria:
    5 december 2011
    Vergeet niet naar Buga en de Zoo in Cali te gaan. Een aanrader.
  8. Bram Tack:
    6 december 2011
    Prachtig dat jullie deze reis kunnen maken. Hopelijk zullen jullie er erg van genieten.
    Voospoedigereis gewenst en kom wer veilig hier.
    Bram Tack
  9. alinda:
    Dag mensen,
    We willen jullie een enorm leuke reis toewensen. We zijn een klein beetje jaloers.. nee hoor. We gunnen het jullie van harte. Geniet van alles wat jullie gaan zien, ruiken enz. We denken aan jullie. Doe de groeten in Pasto.
  10. Johan Jonker:
    Hoi allemaal,
    Wat een spannend avontuur! Maak maar veel foto's van leuke mensen en mooie stukjes wereld en vooral van planten en dieren die je hier niet ziet. Heb je genoeg geheugenkaartjes bij je ;-)?
  11. Barend en Sija:
    6 december 2011
    Wat een mooi avontuur! Goede reis en een inspirerend verblijf! We gaan jullie blog volgen en reizen zo een klein beetje mee.
  12. Diddy en Jan:
    Lieve mensen,
    Erg leuk dat we jullie kunnen volgen gedurende de reis. Super dat jullie dat met z'n viertjes doen.Fijne tijd samen!!!
  13. Gert en Ada van der Horst:
    7 december 2011
    Een hele goede reis gewenst, wat een mooi avontuur.Een hele fijne tijd met zijn viertjes en met alles wat je onderweg tegenkomt.

We gaam jullie zeker volgen!
  14. Ria:
    7 december 2011
    Goede reis en bijzondere kerstdagen toegewenst!
  15. Ina Kohlenberg:
    Lieve mensen,
    Jullie spelen steeds door me heen, want zo'n reis met diepere achtergronden is wel heel bijzonder.
    Dat iedereen (jullie en de mensen daar)iets moge voelen van bij elkaar horen!
    Ik volg de mails en tot ziens in 2012
  16. Bert:
    9 december 2011
    Hallo wereldreizigers,

Jullie zijn inmiddels onderweg. Wij willen jullie een hele mooie en gezellige vakantie toewensen!