arauca

22 december 2011 - Santa Rosa de Cabal, Colombia

van Victor:
we zijn gisteren aangekomen in arauca en zijn langs mijn familie geweest en ik heb 2broers en 4zussen en 1 van mijn broers is prof voetballer en speeld bij ONZE CALDAS en heet john jairo en heeft niet de cup gewonnen maar ze zijn wel 2e geworden en ik heb er ook een shirt gekocht en we gaan vandaag zwemmen met mijn familie. En het is heeeeeeel erg heet ik kan zelfs in me blote buik lopen en we gaan zaterdag en zondag kerfst vieren en de week daarna gaan oud en nieuw vieren in colombia.En een paardagen geleden heb ik een brulaap in het bos gezien hij sprong van een grote boom naar een kleine boom en hij was bruin. En wat grappig is colombia loopt 6uur achter op Nederland.Wat ik tot nu toe het leukst was karten.En we zijn gistern naar Manizales en zijn daar met een soort kabelbaan gegaan en daar heb ik 2neven van me gezien.En als ik in de vakantie huisje ben dan ga ik met een colombiaan heel vaak voetballen ook al kan ik niet goed spaans. En ik vind dat Colombia de mooiste land van de wereld want je hebt eilanden en je hebt oceaanen en bergen en mooie dieren en je kan er ook lekker eten en het is geen platteland en je hebt er veel natuur

groetjes van Victor

1. Liesbeth Daffé:
    Hoi Victor,
    Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet!!!
    ik wil ook
    groetjes keba
  2. Martin Snaterse:
    22 december 2011
    Heel goede kerstdagen toegewenst!
  3. Anne Jet:
    22 december 2011
    Geweldig Victor, al die belevenissen. En een beroemde broer die prof voetballer is. Jij wordt dat vast ook wel! Is een brulaap groot? Wat voor geluid maakt dat beest?
    Fijne Kerstdagen, kus, Oma.
  4. Johan Jonker:
    Ik ben heeeeel jaloeers.
    Dus je kunt iedere dag heeel laat, 6 uur later, naar bed en 's morgens ook wel 6 uur langer in je bed blijven liggen, wat een geweldig land!
  5. Ina Karssen:
    Dag allemaal,

Wat een leuke verhalen. Ik liep een beetje achter en lees nu achter elkaar alles. Wat een ervaringen! Het lijkt me nu al een onvergetelijke reis.

Fijn Victor, dat je je familie hebt ontmoet. En dat goede voetballen heb je dus niet van een vreemde.

Lekker dat het nu warm is. Bij ons ook (10 graden) en vandaag geen regen.

Fijne kerstdagen en tot in het nieuwe jaar.

En Esther, we missen je hoge A wel bij masters in the hall. en Licht, woord, antwoord klinkt heel mooi.

grt. Ina
  6. Anne Jet:
    Hoi Victor,
    Ik heb net op internet gezocht naar die club waar jouw broer voetbalt. Je kunt al hun prestaties goed volgen, leuk om dat te lezen. Hoe heet jouw beroemde broer, want er staan allerlei namen van spelers op de lijst.
    Wat een schitterende ervaringen doen jullie op. Geniet van iedere dag in dat mooie land. Dikke kus, Oma
  7. dorothee:
    23 december 2011
    Wat een leuke brief en ik geniet ervan met jullie mee te leven.
    Vanmiddag wordt de neef die 19 jaar is van mijn kleinkinderen, de zoon van de oudste broer van Arnaud begraven . Hij is omgekomen bij de jacht een jager die alles verkeerd deed heeft hem in zijn hart geschoten. Vreselijk. het was zo'n aardige jongen en veel belovend. Kusjes et joyeux noël
  8. Arie en Annette:
    Lieve Esther, Jan-Pieter, Sandra en Victor,

Via de computer van Arie en Annette even een bericht van ons. Allereerst willen we jullie mooie kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar toewensen in Colombia. We zijn erg blij met de berichten die we via de telefoon ontvangen via Nel en Marjan en via Arie en Annette die ons telkens een uitdraai bezorgen, zodat we de verhalen steeds na kunnen lezen. We zijn ook blij dat het z goed gaat en wensen jullie verder nog mooie dagen toe.

Veel liefs en groeten van (O)ma en (O)pa Dwarswaard
  9. Floris:
    Hoi Victor

wat een mooie verhalen vertel je over je belevnissen. heel leuk om te lezen. En wat stoer dat je broer profvoetballer is! Mooie reis gewenst en hele fijne feestdagen zo ver weg!

Groetjes Floris

PS. Ik heb met je vader samengewerkt in het ziekenhuis en hij is heel trots op je!
  10. Hans, marjo, Joost en Maria:
    Hallo luitjes,

Zo te horen hebben jullie een leuke tijd daar. Heel speciaal om daar Kerst en Oud en Nieuw te vieren. Dat doen ze wel even anders dan bij ons. Ik was nog vergeten te zeggen dat er in Cali ook een heel leuk winkelcentrum is. Het heet Chippie Chappie. Zeker eens heengaan. Ook Buga moet je niet overslaan.

groet,

Hans
  11. Sarah en Johnny:
    Hoi Esther en Jan Pieter Sandra en Victor

Mooie verhalen van jullie!
    Wij willen jullie via deze weg hele fijne feestdagen wensen! Geniet van de kerst daar(in de warmte)

Groetjes!
  12. Ina Kohlenberg:
    24 december 2011
    Lieve mensen en m.n. Victor bedankt voor je verslag.
    Wat veel broers en zussen heb je leren kennen!
    Voetballen dus maar. Sandra kun jij ook korfballen met ze?? Ik weet jouw laatste sport niet meer. Een beetje dom! Voor nu: gezellige Kerstdagen en straks een prettige jaarwisseling. Tot ziens in 2012.
  13. Theo en Nel:
    Esther, Jan Pieter, Sandra en Victor,
    We genieten enorm van jullie verhalen.
    De hamsters vermaken zich hier prima!
    We wensen jullie fijne kerstdagen en een mooie jaarwisseling.
    Groetjes Theo en Nel